تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب با کمک جدیدترین تحقیقات پزشکی آمریکایی شما را با موثرترین روشهای درمان قطعی زگیل تناسلی در زنان آشنا می کنیم. مشکلی که منشا عفونت و برخی بیماری های مزمن در زنان است.

نکات مهم

  • عامل زگیل ویروسی به نام HPV می باشد که واگیردار نیز هست
  • زگیل تناسلی یک واقعیت در زندگی بسیاری از افراد فعال در زمینه جنسی است
  • اکثر افراد با این زگیل ها برخورد می کنند که بیشتر در اندام های تناسلی و نقاط مرطوب بدن دیده می شوند
  • گاهی اوقات این زگیل ها فقط مزاحم هستند زیرا در جاهایی که دوست ندارید، ظاهر می شوند
  • برخی دیگر ناراحت کننده هستند و حتی می توانند دردناک باشند
  • HPV از طریق تماس پوست به پوست منتقل می شود، بدین معنا که کاندوم نمی تواند 100 درصد از افراد محافظت کند

اگر چیزی شبیه زگیل دیدید یا در ناحیه تناسلی (در اطراف یا درون واژن، در اطراف آلت تناسلی و یا در اطراف مقعد) احساس کردید، به پزشک مراجعه کنید تا آن را بررسی کند

هنگامی که با یک عفونت HPV و مبتلا به زگیل تشخیص داده شوید، باید اطمینان حاصل کنید که آن را به هیچ یک از شرکای جنسی خود نداده باشید

اگر یکی از گونه های ویروس پاپیلومای انسانی، HPV را دریافت کردید که موجب زگیل شد، می توانید شیوع و رشد پوستی آن را در ناحیه تناسلی شبیه به گل کلم مشاهده کنید.

در حالی که ویروس در تمام مدت درون بدن شما زندگی می‌کند و تنها وقتی که این ویروس به لایه بالایی پوست می‌رسد، به آن دچار می‌شوید؛ بطوریکه در آنجا سبب رشد سریع کراتین که یک پروتئین سخت است و همیشه آن را در پوست خود دارید، می شود.

7 راه برای درمان موثر

اگر زگیلی مشاهده کنید بطور طبیعی اولین بار به پزشک مراجعه خواهید کرد. او با توجه به نشانه ها، به شما کمک خواهد کرد. منتها روش هایی وجود دارد که خودتان می توانید در خانه انجام دهید.

1- سدر قرمز غربی (Thuja)

سِدر درختی است از تیره مخروطیان که شباهت زیادی با کاج دارد، ولی از کاج بسیار تنومندتر و بلندتر می‌شود، و تا بیش از سه هزار سال عمر می‌کند. شاخه‌های درخت سدر کشیده و دور یگدیگر است. سدر بومی کوه‌های هیمالیای غربی و منطقه مدیترانه می‌باشد. شاخه‌های این درخت کشیده است و برگش مانند کاج سوزنی می‌باشد. چوب این درخت سفید و ضخیم می‌باشد و در برخی گونه‌ها چوب کمی سرخ‌تر می‌باشد. مخروط این درخت مشابه کاج می باشد.

...

ادامه متن را در لینک زیر بخوانید:

بهترین روش درمان خانگی زگیل تناسلی زنان و جلوگیری از بازگشت

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • diana ahadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی