تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا از مشکل پروستات رنج میبرید؟ آیا با ادرار کردن مشکل دارید؟ مشکلات پروستات در بین مردان 45 و 50 ساله بسیار شایع است؛ اما اگر به آن توجه کافی نشود، میتواند کشنده باشد. در این مقاله جدیدترین روش های خانگی ثابت شده و کاملا علمی را به شما معرفی می کنیم و در واقع با خواندن این مطلب جواب همه ی سوالاتتان را خواهید گرفت!

مشکلات پروستات:

3 مورد زیر شایعترین مشکلات پروستات هستند. اینها موجب مشکلات جدی سلامتی میشوند و از این رو نباید علایم آن نادیده گرفته شوند:

1-پروستاتیت یا التهاب پروستات

پروستاتیت عفونت غده ی پروستات است. این میتواند در هر سنی اتفاق بیفتد. سه نوع پروستاتیت وجود دارد:

  • پروستاتیت باکتریایی حاد: این نوع از پروستاتیت ناشی از باکتری های دستگاه ادراری است که از طریق جریان خون یا منی و… وارد غده ی پروستات میشود. علایم معمول آن شامل تکرر ادرار در شب و درد در ناحیه ی تناسلی یا لگن میباشد.
  • پروستاتیت باکتریایی مزمن: این اصطلاح زمانی بکار میرود که عفونتهای مکرر پروستات وجود داشته باشد و موجب التهاب یا درد شود. علایم این بیماری عبارتند از تکرر ادراری، ادرار دردناک، انزال دردآور، مشکل در ادرار کردن و…
  • پروستاتیت مزمن غیرباکتریایی و یا سندرم درد لگنی مزمن: این شایعترین نوع پروستاتیت میباشد. این بیماری درمردان با سن بین 35 و 50 سال اتفاق می افتد. این وضعیت با التهاب و درد پروستات و دستگاه ادراری پایین مشخص میشود. علایم این پروستاتیت عبارتند از: ادرار دردناک، مشکل در ادرار کردن، دیدن خون در ادرار یا منی، انزال دردناک، درد پشت، آلت تناسلی یا نزدیک اندام های تناسلی.

2-بزرگ شدن پروستات یا BPH

در اینحالت غده ی پروستات بزرگ میشود اما سرطانی نمیشود. این در مردان بالای 50 سال شایع است. علایم این مشکل عبارتند از: مشکل در ادرار کردن، تکرر ادراری، ضعیف بودن جریان و شدت ادرار، احساس پر بودن مثانه حتی بعد از ادرار کردن.

3-سرطان پروستات

سرطان پروستات شایعترین سرطان در بین مردان است. گاهی اوقات این سرطان در غده ی پروستات باقی میماند و دیگر قسمتهای بدن را تحت تاثیر قرار نمیدهد. بااینحال اگر اقدامات احتیاطی انجام نشود، ممکن است قسمتهای دیگر هم آسیب ببینند. علایم آن عبارتند از: مشکل در ادرار کردن، دیده شدن خون در ادرار، ضعیف بودن جریان ادرار، درد در ناحیه ی تناسلی و…

...

ادامه مطلب را در لینک اصلی زیر بخوانید:

15 روش خانگی موثر برای درمان مشکلات ناشی از پروستات

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • diana ahadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی