تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

تناسلی

آموزش بهداشت و سلامت بدن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شقاق مقعد یا آنال فیشر وضعیتی بسیار دردناک است که حاصل زخم سطحی یا پارگی در ناحیه پوشش سلولی مقعد است. آنال فیشر بسیار دردآور وسخت است. در این مطلب درمانهای طبیعی موثر و ساده ی این بیماری را به نقل از مجله معتبر سلامت من یاد میگیرید.

1-روغن زیتون

روغن زیتون چربی های بی نظیری دارد که سیستم روده ی شما را روان میکند و درنتیجه موجب دفع آسان مدفوع میگردد. علاوه براین، دارای خواص ضدالتهابی است که موجب تسکین درد آنال فیشر میگردد. براساس مطالعه ی انجام گرفته در مجله ی Scientific World، افراد مبتلا به شقاق مقعدی، پس از مصرف ترکیب طبیعی حاوی عسل، روغن زیتون و موم زنبورعسل، درد، خونریزی و خارش کمتری گزارش کردند. کسانی که از این بیماری رنج میبرند، به آسانی میتوانند این ترکیب را در خانه درست کنند.

تمام چیزی که نیاز است، ترکیب برابر روغن زیتون، عسل و موم در یک ظرف است. سپس آنرا در ماکروویو یا روی حرارت قرار دهید تازمانیکه موم زنبورعسل کاملا در مخلوط ذوب شود. بگذارید تا این مخلوط خنک شود و سپس روی منطقه ی آسیب دیده قرار دهید. درصورت استفاده چندین نوبت در روز، موثرتر خواهد بود. برای چند هفته این روش را انجام دهید.

2-آلوئه ورا

همه ی ما ازخواص التیام بخش و تسکین دهنده ی آلوئه ورا باخبریم، اما آیا میدانستید که برای بهبود آنال فیشر و درمان بافتهای آسیب دیده ی پوست هم مفید است؟ تعجب نکنید زیرا مطالعه ای که در مجله ی اروپایی علوم پزشکی و فارماکولوژی منتشر شد این ادعا را ثابت میکند. براساس این مطالعه استعمال کرم موضعی حاوی آلوئه ورا بصورت موثری آنال فیشرهای مزمن را درمان کند. یک برگ آلوئه ورا بردارید و با چاقو آن را برش دهید. سپس با کمک یک قاشق ژل آن را خارج کنید. این ژل را در قسمت آسیب دیده قرار دهید. بعد از چند روز تاثیر آن را خواهید دید.

...

برای مطالعه بیشتر بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

جدیدترین و اصولی ترین روش درمان شقاق مقعدی با عسل، روغن زیتون و مواد دیگر

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • diana ahadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی